Search

星期日, 7月 14, 2013

趁墟後記

  話說上回趁墟過後,回到市中心午膳,再到杯渡站乘輕鐵回家。就在杯渡站月台前……

大嬸:(身旁伴着數位拖着小車的女士,向我招了招手)阿靚仔,入屯門搭邊邊車呀?
NHH:(心想:『乜我咁樣衰咩?同埋妳哋咪喺屯門囉!』)入屯門?
大嬸:呃……去屯門碼頭呢?
NHH:(由月台順着路軌方向指)搭呢個方向嘅車就啱㗎啦!
大嬸:即係對面月台呀?
NHH:(心想:『我咪由月台再指埋方向畀妳囉……』)唔係,(再指着月台)係呢邊月台。
大嬸:唔該哂靚仔。(發號司令)好,我哋行呢邊!

 (眾大嬸一起拖車舉步,發問大嬸身先士卒,拿出一張黃色羊城通往八達通入閘機上一拍……沒有聲響。我也懶理她們,轉身離開,伴着背後發問大嬸的聲音:「哎吔,攞錯卡添……」)

沒有留言: