Search

星期一, 5月 25, 2015

工聯會2015夏季課程精選

香港工會聯合會(工聯會)業餘進修中心2015年夏季課程已經接受報名一段時間,就讓我為大家精選一些課程,有興趣的就參加一下,消耗善用工聯會的資源吧!(敗朶威,我發覺一啲前我推介過嘅班今季都仲有開,證明真係正嘢,萬勿錯過!)

分類
課程名稱
簡介
工科
微信(WeChat)與微店
嗯,明明有一個「電腦」分類,都要擺呢個課程喺「工科」分類入面,就知呢個課程有幾厲害啦!

課程介紹話:「鑒於現時香港漸漸流行微信通訊,對於微信的使用及在微信經營業務興趣日濃的情景下,每個普通人都有必要迅速掌握微信的應用,以免無法在現代社會生存。」講真,我就真係唔係好識用微信嗰啲咩搖一搖之類嘅功能,睇怕我一係唔係普通人,一係就已經無法喺現代社會生存啦!(好彩我爸媽都有用微信,否則佢哋都生存唔到喎!不過要問清楚佢哋識唔識搖一搖先…)

課程介紹仲話微信係「由騰訊公司推出,提供類似於kik 免費即時通訊服務的免費聊天軟件」,點解要將微信類比kik?我唔搵谷歌都唔知kik係乜,而kik又比Whatsapp遲面世,又唔夠Whatsapp多人用,將微信類比kik,咪即係覺得微信係啲二流軟件?嘩,工聯會你好唔愛國啫!
Iron man智能家居手辦公仔水晶燈製作
睇課程名稱就搞到我好亂,呢個工科課程究竟係教整乜嘅呢?我知咩係Iron Man、智能家居、手辦公仔同水晶燈,但係黐埋一齊我真係唔知係乜…

老老實實,讀完有無史塔克企業官方證書嘅先?
商科‧管理
廿四節氣、江恩理論與恒指轉勢分析
一睇課程名稱就知另類啦!用廿四節氣分析恆指喎!係呢,啱啱過咗小滿,咁有咩股票滿咗?
樓宇市場-陷阱秘笈
秘笈呢樣嘢,應該係教人做某啲專門嘢嘅書籍材料。呢個課程,應該都係教人點喺樓市度裝人陷阱㗎啦!
樓宇市場-『初哥』秘笈
做「哥」都要教?乜都未做過咪初哥囉!
樓宇市場-現代「收租婆」秘笈
其實我想做「收租公」,但係搵極都無『樓宇市場-現代「收租公」秘笈』課程,即係性別歧視啫?抑或課程包埋變性呀?
樓宇市場-現代「收租婆」進階秘笈
藝術‧社會哲學
前世記憶講座
入面有個集體前世回溯之旅,係咪好似台灣嗰啲陰間旅行團咁㗎?
中外語文
改善港式英語語音研習
係嘅,工聯會係要幫啲初蒞報到嘅人士學習講啲純正嘅港式英語,咁先更容易換血融入香港社會㗎嘛!
嬰幼語言及智能發展研習坊
嗱,以後唔好話聽唔明BB講乜啦!BB話作為一種外語,喺工聯會有得學啦!仲有呀,如果你要對住啲強國BB,更加要學埋點講BB話添呀!唔明?你睇下啲強國遊客見你唔用普通話招呼佢哋,佢哋會鬧你做乜唔用普通話㗎!
電腦
倉頡中文打字速成
(全課程共6小時)
教倉頡輸入法都分咗三班,但係有一個速成班同唔係速成班一樣都係要上六個鐘,咁如果你要真速成班,知道點揀啦?當然,你係鍾意假速成班嘅,都可以揀啱時間讀住先嘅。
倉頡中文輸入法速成
(全課程共5小時30分)
倉頡中文輸入法
(全期6課,每課1小時)
家庭電腦砌機初階
課程內容包括「安裝CPURAM
CD-ROMFDDAGP Card 等方法」、「IRQDMA的認識」……安裝floppy disk drive?安裝AGP Card?認識IRQDMA?哦,中古電腦砌機班呀嘛?

沒有留言: